K2 - Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις/όψεις της κοινωνικο -πολιτισμικής εμψύχωσης

Ενότητα: Άτυπες μορφές αξιολόγησης και αναστοχασμός μέσα από το μοντέλο Lesson Study στην κοινωνικοπολιτισμική εμψύχωση

Στην ενότητα θα παρουσιαστούν οι επιστημονικές θεωρίες στη βάση των οποίων, κυρίως από τη δεκαετία του 1990, αναπτύχθηκαν κινήματα και προσεγγίσεις αναφορικά με τις σύγχρονες μορφές αξιολόγησης στα διαφορετικά κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Επίσης θα παρουσιαστούν εκτενώς οι στρατηγικές που προτείνονται για τον σχεδιασμό καθώς και την εφαρμογή της άτυπης αξιολόγησης των εμψυχωτικών δράσεων ή εμψυχωτικών προγραμμάτων. Στη διάρκεια των μαθημάτων θα εξεταστεί η σύνδεση των θεωριών που στηρίζουν τις άτυπες μορφές αξιολόγησης και τις θεωρητικές προσεγγίσεις του αναστοχασμού. Θα μελετηθούν τα είδη του αναστοχασμού στο πεδίο εφαρμογής εμψυχωτικών – εκπαιδευτικών δράσεων. Τέλος θα πραγματοποιηθεί η σύνδεση σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο μεταξύ των άτυπων μορφών αξιολόγησης - του αναστοχασμού και - του Lesson Study καθώς και η αναλυτική παρουσίαση του σχεδιασμού και της εφαρμογής του Lesson Study ως διεθνώς αναγνωρισμένο μοντέλο επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών.

Υπεύθυνη Μαθήματος: Γαλήνη Ρεκαλίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΤΕΕΠΗ-ΔΠΘ

Διδάσκουσες: Γαλήνη Ρεκαλίδου, Ευθυμία Πεντέρη, Διδάκτωρ Ψυχοπαιδαγωγικής

Είσοδος ή Εγγραφή

Ξεχάσατε τον κωδικό σας; / Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;